17 Eylül 2016 Cumartesi




Sizler olmayan çocuklarsınız…
Sizler hiç doğmamış gibi, gölgelerin içinde ve 
Yüzünüze tek tek bakılmadığında hepsi birbirine benzeyen
Sıradan, avare, hiç doymayan, hiç uyumayan, hiç tükenmeyen
Çoğu kere neşeli, çoğu kere hasta,öksüren, kusan, ölen
Sizler sokak çocuklarısınız..
Açlığı en iyi bilen, susuzluğu çamurlu bir suda özleyen,
Sütü bazen hiç içmemiş, otu bazen hiç koklamamış, okşanmayı hiç bilmemiş,
Korku dolu bakışlarınızda kaybolduğum..
Hiç birinize yeterince..yetemediğim..
En can siperane haykırışlarımda ve en korkulu rüyalarımda
Beni korursunuz, bana dokunursunuz oysa ben sizi koruyamam
Ben sizi hiç yaşatamam / hep ölürsünüz..
Demir kutuları durduramam, demir kalpleri ısıtamam
Sizleri alıp bir cennet yaratamam çünkü
Dünyada sevgiye ayıracak bir cennet yok..
Gökdelenler ve kötü insanlar her yerde..
Çünkü dünyada bize ait bir yer yok…
Bazen tellerin arkasında demir kafeslerde kan dışkılayan ve 
Ölümü bir meleği bekler gibi sabırla bekleyen..
Hiç annesi olmamış gibi / görmesem inanacağım..
Süt dolu şefkatli memeleri hiç emmemiş gibi
Adam sınıfına sokulmayan ve tekmelenen ve tükürülen ve aç bırakılan…
Sizler benim çocuklarımsınız..
SİZLERRRR!!!!!

Kader Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder