7 Eylül 2016 Çarşamba

Bugün öğleyin saat 12.00 gibi bir hanım aradı Bafra'dan..Malum olay, barınak diye aradı..''Değilim'' dedim, ''barınak gönüllüsüyüm, birisi googleye bafra barınağı diye kayıt düşüp benim numaramı vermiş'' diye ekledim..Bir kedicik varmış..Gazi paşa, Nar sokak..Falanca evin duvarında...Ağzından köpükler geliyormuş..''Barınak kedi almıyor'' dedim..''Aracınız varsa veteriner adresi vereyim veya bir kutuya koyup götürün'' dedim..''Veteriner için param yok'' dedi..''Benim de hem aşırı veteriner borcum var hem de aracım yok, o çocuğun acilen fakülteye ulaşması lazım'' dedim..''Taksi borçlarım bitmedi bile yeni temizleniyorum'' dedim..İnsan dayanamıyor işte..''Bekle geliyorum ben bi bakayım,sen yoğurt vermeye çalış bugün çok sıcaktı, susuzluktan fenalaşmış olabilir yanına su koy'' dedim..Su koymuş ama başını kaldırıp içemiyormuş..Size yazmadım bile vakit yoktu bilgisayara..Hemen ev elbisemi (gecelik) çıkarıp bir tişört taktım, tuvalete girdim evden çıkmadan.. alışkanlık....Ömer ''anne telefonun çalıyor'' diye geldi kapıya..Elimi uzatıp aldım..Aynı kadındı yine arayan..''Kedicik öldü'' dedi..''Gelmenize gerek yok''..Bugün Bafra'da sebebi bilinmeyen bi şekilde bi kedicik öldü...Bi taraflarıma dokunarak gitti..Hiç tanışmadık ama ben de iz bıraktı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder